Podsumowanie Miesiąca wg. Otaku - Maj

Witajcie, ludzie, którzy jakimś cudem cenią moją twórczość! Ja dalej żyję! Tak, nie umarłam, jeszcze się ze mną pomęczycie! Tak więc, zaczynamy!

Anime


A w tym miesiącu same horrory oglądałam... Ironia, bo horrorów z całego serca nienawidzę. Ale ten fejm Hellsinga tak kusi... Dodatkowo jeszcze rok produkcji (tak, jak widzę anime z roku 2001 lub niżej to mi odbija)...Zawieść się nie zawiodłam, naprawdę przyjemnie się oglądało. Tylko jak widzę kreskę w Ultimate to boję się oglądać... Pod przymusem zachętą PustyKwadracik ugnie się nawet największy twardziel, więc o mnie nie ma już co mówić. Tak więc jestem PO seansie Higurashi, którego nawet kijem tknąć nie chciałam. A teraz zastanawiam się nad kupnem mangi. Niezbadane są wyroki boże.

Manga


Nawet mi kiedyś bieda zagląda w oczy. Tak więc w tym miesiącu wyposażyłam się tylko w Czerwoną Nić Przeznaczenia - i żałuję. Fabuły nie ogarniam, a zamiast dialogów mamy narratora. Jedynym plusem tego wszystkiego jest główna bohaterka - w miarę rozgarnięta dziewoja. Szkoda, bo w serii był potencjał. Zaznaczam - BYŁ.

Nowości


Kojarzycie (Gwathgor się nawet nie pytam) takie anime jak Ginga Eiyuu Densetsu/Legend Of Galactic Heroes? Jeśli tak to zapewne ucieszy was fakt, że anime doczekało się drugiej serii. Niestety, dalej nie wiadomo ile będzie miała ona odcinków, ani czy znów będziemy mieli do czynienia z OAV/OVĄ.


Najkrótsze podsumowanie jakie w życiu napisałam.

Komentarze

  1. Ja nadal nie mogę się przekonać do Higurashi, i zastanawia mnie fakt, jak to jest mozliwe, ze wyglada tak paskudnie, a naprawde wszyscy piszą o tym tytule pozytywne recenzje. Jak sie kiedys wkurze, to i ja obczaje!

    Luzik, ja w maju ovejrzalam jeszcze mniej - duzo pracy, remont na mieszkaniu i masa innych rzeczy sprawia, ze nie mam czasu na ogladanie czegokolwiek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Come to the dark side. We have moe-murder.

      Nie, ja się ilością animców nie przejmuję. Zresztą, ostatnio się przerzuciłam się na serie po 24 odcinki i zabiera mi to troszkę więcej czasu.

      Usuń
  2. Krótkie ALE treściwe
    A to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki powrót Ranalcusa!
      *fajerwerki*

      Fakt, treściwe, tylko że u mnie jest taki mały paradoks : im dłuższe teksty piszę, tym lepiej wypada całokształt.

      Usuń
    2. Akurat zaliczenia i obrona na studiach zabiera mi ZNACZNIE wiecej czasu i sił witalnych oraz władz umysłowych niż bym chciał

      Ale raz na jakiś czas wypada napisac ;3

      Usuń
    3. Spokojnie, spokojnie, (nie) rozumiem, ale problemu z tym nie mam <333

      Usuń
  3. Kiedyś chyba jednak będę musiała obejrzeć Hellsinga, chociaż po Drifterach nie mam ochoty ruszać niczego od tego autora ;p

    ...Ja u Ciebie gdzieś pisałam o LoGH-u? O.o Czy to tak na pierwszy rzut oka widać, na co ostro fazuję od dwóch lat? xD
    Ale, Eru, nowy LoGH <3 Jak bardzo czarnych scenariuszy bym nie snuła (oni tam pewnie wrzucą tonę fanserwisu, spsują projekty postaci, dadzą paskudną animację a la nowy Berserk, poupychają po dwa tomy powieści w jednocourowe sezoniki i w ogóle pewnie będę po każdym epku narzekać, że stara wersja lepsza), i tak koniec końców cieszę się na to jak głupia. Przynajmniej ten na razie jeden oficjalny obrazeczek dowodzi, że ktoś tam spośród twórców ma jednak coś w głowie i będą normalne mundury, a nie takie idiotyczne dziwadła, jak w nowej mandze:
    https://40.media.tumblr.com/5fab603725eeb1c44f572243a03d9232/tumblr_o3iy75ygoo1v72nypo1_500.jpg
    I z tego, co wiem, to będzie seria telewizyjna na jesieni, ale nawet nie pamiętam, skąd to wiem, więc mogę się mylić. Bardziej od samej daty premiery mnie interesuje obsada, nowych odtwórców niektórych ról na sto procent znielubię, bo stare głosy są jedynie słuszne (RIP Tomiyama Kei, Jedyny Słuszny Yang Wen-li, którego już w gaidenach musiano zastąpić :c), ale mam nadzieję, że wypadną chociaż przyzwoicie i naturalnie.
    ...Khm, przepraszam, że się tak rozpisałam, ale w tym temacie nie potrafię się nie rozwodzić długo a szeroko x'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TUTAJ nigdzie nie pisałaś o fazie na LoGH, ale :
      a) poznałam anime po ikonce
      b) na "Kurtuararnie" coś wspominałaś
      c) ZAWSZE jak czytam czyjś blog to patrzę na profil autora. ZAWSZE

      Co oni zrobili z tymi mundurami? Teoretycznie, jak obejrzałam tylko jeden odcinek to nie powinnam się odzywać, ale mogę ręczyć, że w anime TO TAK NIE WYGLĄDAŁO!

      Spokojnie, każdy ma jakiś temat o którym może nawet poemat napisać.

      Usuń
    2. O, to ja mam coś o tym na profilu? xD Ale kiedy ja ostatni raz zaglądałam na swój bloggerowy profil...

      A czemu tylko jeden odcinek? ^^ No pewnie, że tak nie wyglądało, w anime w zależności od fragmentu były nawet dwa rodzaje mundurów imperialnych i oba były śliczne i zgodne z powieściowym opisem, czyli całe czarne ze srebrnymi ornamentami. Gdzie na tych nowomangowych jest cokolwiek srebrnego to ja nawet nie wiem xP

      Usuń
    3. Właśnie mi uświadomiłaś, że jestem jedyną, która patrzy na profile ;____;

      Czemu? A, tak jakoś wyszło...

      Srebrne ornamenty, mówisz? Chyba kojarzę, ale ręki nie dam sobie uciąć. Mimo to zawierzę ekspertowi.

      Usuń
    4. Nie no, na cudze profile to i ja patrzę, tylko na swój nie, bo po co xD

      Usuń
  4. chyba zakwitnę tu na dłużej.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz