Ważne!!!

Po pierwsze - chcę serdecznie podziękować Ichi za śliczny szablon i jeszcze piękniejszy nagłówek. Naprawdę, jesteś wielka.

Jak mogliście już zauważyć, niedawno z bloga zniknęła połowa postów. Jest to spowodowane tym, że po setnym powiadomieniu z onlinevideoconvertera, które informowało mnie o tym, iż komputer jest zainfekowany, laptop został zawirusowany. Tym razem naprawdę. Niestety, wpłynęło to na mój gmail bloggerowy. Niektóre z usuniętych postów nie chciały się otworzyć (chciałam tylko poprawić przecinki). W niektórych za to pojawiały się treści z... innych postów (otwieram sobie post z recenzją Sukeban Deka, a tu Oniisama e...). Jako że mój komputer zostanie niedługo oddany do znajomego informatyka, a obecny mail usunięty, w najbliższym czasie blog zostanie przerzucony na nowy adres. Po jego zmianieproszę Was również o ponowne zaobserwowanie mojego bloga.

Przepraszam za zajmowanie wam czasu kolejnym postem bez większego sensu, ale wolałam żebyście wiedzieli. Na pocieszenie mam dla was zdjęcia z aktorskiego filmu Cutie Honey.




Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ach, a zastanawiałem się co się stało. Akurat jak miałem tekst o Dirty Pair czytnąć.
    Czekam w takim razie aż wszystko do porządku doprowadzisz i będzie można znowu Cię czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję i życzę powodzenia z ogarnięciem tego. Czekam na nowe notki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno mówiłam, że chętnie pomogę. Cieszę się, że efekt mojego spontanu się podoba ^^

    Niestety, znam ten ból ze zmianą adresu - ja co prawda weszłam na ten sam, ale dodając jako nowy użytkownik straciłam 60% obserwatorów xD Mam więc nadzieję, że wszystko sobie szybko ogarniesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia i szkoda, że będzie trzeba zmienić bloga. jak tego dokonasz daj znać. a może się uda tego odratować?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń